Et stærkt servicekoncept


PensionsSelskabet pension & health care services har en mission om at tilbyde Danmarks bedste service indenfor firmapension.

Grundstenene i vores forretning er bygget op omkring tre kerneværdier: passion, omtanke og synlighed. Kerneværdierne udgør også fundamentet for, at vi kan yde den bedste service til dig, som er kunde hos os. 

Service til virksomheden

  • Dialogmøde tilbydes min. én gang årligt
  • Ring til os på hverdage fra kl. 8-22 året rundt
  • E-mails besvares hver- dage indenfor 24 timer
  • HR Support ved udsigt til sygdom
  • Medarbejder- og seniormøder
  • Fast kontaktperson og pensionsrådgiver
  • Dialogmøde tilbydes min. én gang årligt
  • Ring til os på hverdage mellem kl. 8-22 året rundt
  • E-mails besvares hverdage indenfor 24 timer
  • HR support ved udsigt til længerevarende sygdom
  • Medarbejder- og seniormøder
  • Fast kontaktperson og pensionsrådgiver

Service til medarbejderen

  • Personligt serviceopkald hvert år eller når det passer dig
  • Råd og vejledning fra eksperter ved opstart og når det passer dig
  • Personlig- telefonisk og e-rådgivning uden gebyrer
  • E-mails besvares alle hverdage indenfor 48 timer
  • Brug din sundheds- forsikring alle hverdage mellem kl. 8-16
  • Udbetalingsplan og seniorrådgivning fra du fylder 55 år
  • Personligt serviceopkald hvert år eller når det passer dig
  • Råd og vejledning fra eksperter ved opstart og når det passer dig
  • Personlig- telefonisk og e-rådgivning uden gebyrer
  • E-mails besvares alle hverdage indenfor 48 timer
  • Brug din sundhedsforsikring alle hverdage mellem kl. 8-16
  • Udbetalingsplan og senior- rådgivning fra du fylder 55 år

Anbefalinger

Vores råd, vejledning og evt. anbefaling er naturligvis baseret på fakta, dansk lovgivning, ærlighed og gennemsigtighed.

Vi tilstræber altid at du får den mest optimale pensionløsning; både her og nu og på lang sigt. Det betyder at vi identificerer en løsning, der passer til virksomheden og medarbejdernes krav, behov, ønsker og økonomi.

Udover fordele, så identificerer og belyser vi også evt. faldgrupper og områder, der kunne forbedres som fx forsikringsdækning, opsparingsformer, priser, omkostninger, skat og udbetaling.