Firmapension

For at sammensætte den rigtige pensionsløsning, er det afgørende at få en grundig rådgivning. De færreste virksomheder har samme ønsker og behov, så ved sammensætningen af Jeres pensionsløsning tager vi bl.a. et kik på:

- Personalepolitik

- Værdier

- Holdning til pension

- Medarbejdersammensætning

- Lønforhold

- Overenskomstforhold

Den rådgivning I modtager bliver således tilpasset Jeres virksomheds værdier, behov og ønsker.

Sammen sætter vi rammerne for investering og forsikringsprodukter; så vi sikrer at pensionsordningen er så fleksibel, at den passer til lige præcis jeres virksomhed og kan tilpasses den enkelte medarbejder om man er ung og single, gift og med børn eller så småt skal til at tænke på den 3. alder. 

Service

Alle virksomheder er forskellige, så vi aftaler det service-setup, som passer til lige netop jeres virksomhed. Vi er altid tilgængelige på telefon og svarer på alle e-mails inden for 24 timer året rundt.

Service er mange ting; rådgivning, tilgængelighed, kommunikation m.m. Derudover, er det ikke mindst tilliden til, at altid forsøger at gøre vores bedste for firma og medarbejder.

Her er eksempler på ønsker, der som oftest indgår i løsningerne:

Virksomhed

  • Fast kontaktperson
  • Tilgængelighed
  • Regelmæssige statusmøder - min. én gang årligt
  • Information om lovgivning, regler m.m.
  • Medarbejdermøder
  • Nyhedsbreve
  • On-line til- og afmelding 

Medarbejder

  • Rådgivning ved start/ansættelse
  • Personlig rådgivning
  • Hurtigt svar på henvendelser
  • Personlig rådgivning i arbejdstiden
  • Tele-rådgivning
  • Rådgivning efter behov
  • 55+ rådgivning (seniorrådgivning)